Lan Solo - Berpisah Tanpa Rela

About Me

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia

STORY BLOG

Thursday, August 4, 2011

borink giler plak

Memang terase boring yang amat...nak kuar xder duit plak....so dok rumah jerk...dgn keboringan yg terlampau tu aku gi arr melayan kucing aku yg sekor ni..adih macam2 gelagat plak.....hangin pon ade bile dia dok atas amp gitar aku nih.....tapi sebelum aku ngamuk aku snap 4 keping gamba dia hehheh


No comments:

IFTAR BERSAMA LAN SOLO

Alhamdulilah berkesempatan jugak lah nak join  majlis iftar dengan Lan Solo bersama 30 orang peminat yang bertuah .  Yang mana tak te...