Lan Solo - Berpisah Tanpa Rela

About Me

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia

STORY BLOG

Tuesday, August 23, 2011

Coconut Cookies... Limited edition

Akhirnya siap jugak biskut raya pertama aku..Aku buat biskut kelapa...
resepi ni aku rembat dari blog salah seorang chef terkenal....chef Hanieliza...
sedap jugak rasa biskut nih...selama 4 jam aku menyiapkan biskut ni..
walaupon masa tekap tekap kat dough tu agak rumit sebab dough memang giler lembik...
banyak kali gak menyumpah seranah hahaha..
sungguh tak penyabar aku...so ini lah hasilnya.... ;)
Taaaa Daaaa!!!
Limited Edition nya biskut...

No comments:

IFTAR BERSAMA LAN SOLO

Alhamdulilah berkesempatan jugak lah nak join  majlis iftar dengan Lan Solo bersama 30 orang peminat yang bertuah .  Yang mana tak te...