Saturday, August 27, 2011

Biskut Raya ke 3

Biskut raya yang ke 3 aku dah pon siap...
Biskut oren..
aku ambil resepi ni pon kat internet..
Blog Chef Hanieliza...
proses buat biskut ni patut gune acuan piping dahlia tapi disebabkan tak ade..
so aku gune adunan tekap tekap aje...
janji cantik hehe..
tak lama pon ambil masa nak buat biskut ni..
2jam dah boleh siap..
ikut style asal biskut ni garnish gune chocolate chip..
tapi aku tacap lebih dengan Manik Urai..
memang Cool...
Mak aku kata rasa biskut ni pon sedap...
katanya macam biskut zaman dulu dulu..urrmm...
aku rasa biasa je...
janji ada la kuih raya..
janji aku yang buat sendiri....
Aku dah siapkan 3 balang kuih raya...
so inilah hasilnya....


Biskut Oren

Hasil seni halus aku..haha..jadi gak biskut raya from Internet nih....

No comments:

Search