22 ramadhan

Siang tadi akak aku calling..dia kata Carta lagu Raya langkawi fm dah bermula..akak aku ni bukan lah artis atau penyanyi hebat hebat..just orang biasa aje..hanya mencuba tuah dalam nyanyian..tapi kalau dah terpilih tu dah kira ok lah kan...Akak aku kata carta ni sapa dapat undian markah tertinggi akan masuk ke top 10-top 5....kira lps ni ade satu lagi peringkat...macam pertandingan nyanyian biasa la ada saringan sampai final kan....Yang menyertai pertandingan ni ada 16 orang finalist...Mereka semua menyanyikan balik lagu lagu raya yang lama...
Tadi plak aku pegi view facebook langkawi fm.....ade komen dari pendengar "aku Copy paste jup"

Bila aku tanya akak aku, Dia kata "Orang yg rakam tu tak edit lagu tu....record record macam tu saje"...mcm korang nyanyi kat jamban la tuh hehhe...biasanya artis artis pon edit bg sedap & mantap lagu dorang...mesti kena buat mastering & editing nak bagi lagu sedap....akak aku kata echo sound pon tak ada...so memang ahh nampak sangat suara masing masing macam Bro tu kata....tak pe la kak...kita usaha okay....


So nak membantu kakak aku sorang ni..kena lah aku promote kat facebook....aku pon mark several lah semua kawan kawan aku kat INBOX suruh mereka vote..tak tau lah ada yang vote ke tidak...kalau ada alhamdulilah terima kasih banyak banyak....tapi dalam pada tu ada jugak bising bising suruh remove kan dari di tag..adoyaii..tak ade semangat 1 malaysia la korang...sahabat macam ni kah?sabar aje lah aku...cakap baik baik lah tak payah nak kasar kasar...ingat aku ni batu ke tak ada perasaan....sabar aimi sabar....ada jugak hentam sana hentam sini..adoii....tau dah aku..xfames kan..sabar lagi aimi sabar..dugaan tuh..bak kata kawan aku ni....Amyseri "sabar je la..org dah x suke x pe....die nak remove ko pon ko x rugi pape kan? 
nasib ko ade tenangkan aku....Lalallala....tu lah kawan namanya.....ok..back to the story sebenar..harap kawan kawan dapat membantu keyh..Vote kakak aku nih..... <(=_=)> 

Ni video masa audition...quality kurang...gune hp cikai je.....

Comments