21 Ramadhan

Hari ni kena kemas rumah..memang penat tahap gaban..dengan haus nya tak ingat...yang bapak aku ni plak pegi beli banyak banyak barang dalaman restaurant kat member dia yg dah bankrup...dapat murah lah kan..kerusi, meja, work table, dapur masak..memang dah boleh lah bukak kedai....nak jadikan cerita..kedai kiteorang cari masih tak jumpa jumpa..so nak tak nak sumbat aje lah semua barang tu kat dalam rumah..penuh giler rumah aku....dah la penuh dengan perabot sedia ada...memang Semak tak henggat....benci aku...harap dapat lah kedai cepat cepat.....tak mampu nak duduk dalam kesempitan....aishhh.....so kena ahh susun atur semua tu bagi kemas..tapi aku tak nampak kemas pon....sama aje...biar lah....

satu lagi patut hari ni keluar pergi tesco/giant carik barang kering untuk buat kuih raya..tak jugak dapat..plan dari hari sabtu lagi....rumah tak settle kemas kan..postpone lagi....kuih raya nak buat sampai 8 jenis...sempat ke?tak nak lah nanti orang dah raya aku masih sibuk buat kuih raya..Ohhh Tidakkkk.......satu lagi yang post pone nya shopping raya...aritu kata nak shopping..post pone lagi..kata shopping hari biasa la apa la...buat mood aku meroyan je....

Comments