11 Aug 2011

Berbuka tadi bekas rakan sekolah aku,Nadia belanja makan steamboat kat giant Nilai...agak best jugak lah tarah makanan kat situ sampai full loaded perut aku...kena longgarkan tali pinggang lah (hahaha) ..agaknya berapa lah dia tu kena bayar semua tuh..untuk 7 orang makan..aku rasa macam mahal jer...Tapi nak cerita pasal sedap...agak kurang la..biasa biasa je..aku penah makan kat satu steamboat ni dulu kat area ampang..(tak ingat nama restaurant) memang power...sedap seh..kuah & sup kat situ....masa aku kat ampang tu aku sorang dulu pon dah nak dekat RM50..agak agaknya tadi berapalah kan..kalau Rm50 kali dengan 7 tak ke RM350...tapi aku harap tak lah sampai mahal macam tuh..segan aku wehh...Tadi makan makan sambil sembang sembang..tapi aku rasa kawan aku tuh macam tak banyak bercakap lah...Aku tanya jugak apsal senyap je...Reason dia "Aku tengah tunggu giliran bakar aku punye food nih!!" ohh yeke?kalau macam tuh tak pe lah...kalau ada hal lain share ok!!!Jangan pendam pendam.....<(^_^)>





Lepas makan tadi dalam pukul 8.30 malam...kawan aku lagi sorang ni,Ain ajak pegi rumah kazen die kat Enstek,KLIA....nak jumpa kazen dia dari perak....(oh ain org perak rupenye)aku jumpa & lepak sekali dengan kazen dia...walaupon tak kenal kazen dia memang sporting layan aku macam dah lama kenal..sibuk suruh ain hulur air "Pelik"hahah..ain kate air die pelik....Aku memang dah full tak leh nak masuk perut dah...nak termuntah dah rasanya..lebih muatan hehhe...

Gerak balik dari rumah kazen ain dalam pukul 9.15pm...terus gerak pegi Tesco nilai..mak ain suruh beli beras..so bershopping barang dapur la kiteorang..Ain tanya aku beras yang ok..aku kata beras cap Jalaluddin hassan tu ok lah kot...Artis tu pon dah siap "Thumbs Up" kira best la tu..tapi ain kata"tak mau aku beli yg ade muka dia"haha..ok cari beras lain...akhirnya ain beli beras Jati..oklah dari yg dia tak nak tuh..hehe..Jalan jalan dalam tesco then announcement kata tesco nak close lagi berapa minit..tak cukup tapak nak melangkah pergi kat kaunter hehe..ain...ain...

Keluar dari Tesco lepak Dataran Nilai..Ain nak jumpe kawan dia yang berniaga kat situ....aku pon lepak ahh sambil main kucing kawan dia...comel sehh...bulu kucing tu dah macam karpet..kalau melangkah tak perasan boleh terpijak hehe..memang manja gile...hihihi...tetiba dapat calling dari mak aku tanya bila nak balik katanya....aku kata lah kejap lagi...beriaya suruh balik rupanya aku tak siapkan lagi susunan lagu untuk persembahan pentas mak aku..okay aku balik..ain hantar sampai gate rumah...thanks..banyak tempat kite pegi hari ni kan...hehhe

Comments