Wednesday, July 6, 2011

Tomok Dah Kawen

Dengan ini disini..saya mengaku yang dulunya,saya pernah meminati tomok satu ketika dulu...sebut je tajuk lagu "new boyz" Semua aku hafal....yang paling nyata lagi!! Dari album 1st sampai terkini ade kat simpanan aku...Havoc kan hehe....Ingat lagi masa zaman sekolah..masa tu tomok & new boyz tengah fames..aku pulak mase tu form 1....siap tampal gambar dorang kat Kotak box,Dinding bilik,Almari baju & meja sekolah lagi....Fanatik kan!!....Pantang kaum adam kutuk new boyz aku tetap membela...kkdg boleh jd gaduh!!!lalalal kalau ade show mesti pegi..lalala...Dulu pun ada budaya mengutuskan surat kepada artis kesayangan..aku pon tak tinggal tetap nak join hantar surat tapi tak pernah pon Reply...ade diantara surat surat kwn aku dibalas..agak jeles kite itu..Tak adil...tomok xbalas surat aku hahaha...tapi tu dulu lah...sekarang dah kureng..Dah dewasa,Whatever!!!

Tahniah buat Tomok dan Ayu yang telahpun menamatkan zaman bujang mereka, majlis pernikahan mereka di adakan di Dewan Serbaguna Taman Sri Keramat.Rahayu atau Ayu menerima mas kahwin berjumlah RM300 berserta sembilan dulang hantaran, wang hantaran sebanyak RM12697.11 dari Tomok.

2 comments:

Anonymous said...

sama la... org pun minat gak... dh besar2 ne kurang skt... hu3... part paling best dia de gak balas surat org... twice lagi... x mo jeles ek aimi... hu3... =D

Aimi Kahar said...

jeles ahh....upload aahh surat tuh hahahh