Tuesday, July 26, 2011

Seram

Td aku balik keje dlm pukul 12 tgh mlm...ayah & mak aku jemput dari tpt keje ..so ayah aku ajak relaks lepak kat restoran hampir dgn rumah...biasa lah mlm ni mmg ramai org sebab esok cuti deepavali....dlm pukul 1pagi mcm tu gerak balik...tapi disebabkan jiran india depan umah aku tu kebababoom ngan mercun aku & parents pegi lah lepak kat satu side yg berdekatan tapak rumah baru kami...1st duduk ok oraits je story mcm2 cite lelagi ade sowang pak guard ni kwn bapak aku ade situ...dlm sejam gak lah lepak situ sambil mencangkung....nak jadikan gempak tetiba kiteowg terbaru haruman yg gemersik lah baunye adoyiaii seram


jek....aku tawakal je dan berkata "aku nak lepak je tak ganggu kau jd jgn ganggu aku" then bapak aku sesaje nak hot kan suasana die bleh sebut2 and agak jenis bunga yg kiteowg terbau tu..siap kwn die tegur jgn sebut lagi..ayah aku diam & aku ajak lah balik hehehe..takut aku tau..seram..reason aku "ayah jom balik, esok ade kelas gitar" hahah padehal kelas gitar aku tgh hari xde kena mgena pon....ayah aku seloroh..."nak balik sbb nak bangun esok ke?atau sbb takut?aku senyum je..kwn die bukan main lg gelak kan aku..hahaha.....sape tak takut babe..lelagi pakcik tu kate penah nampak hantu berambut pjg tutup muke kat situ....bangsa hantu tu India :) ...ade kubur india berdekatan situ..nak celeb deepavali lah tuh bahahaha....


No comments: