Tuesday, July 19, 2011

Tadi mase tengah syok -syok memBute sambil bermimpi berdate bersama Aaron aziz, tetibe mak ketuk pintu bilik bertalu talu..(memang potong betul lah mak ni..) Mak aku kate tolong dia...aku dengan mamai mamai ni pon rase macam blur pon ade..aku pon tanye mak aku lagi..haha..mak aku ape lagi, bising bising la itu ini..
Pot pet Pot pet..bla...bla...ok Makkkk Stopp!!..
Mak aku nak aku tolong dia merawat kucing..adoyaiii..macam macam la..kucing aku tercekik tulang..tu la makan tak baca bismilah..pelahap sangat tgk tecekik tulang..ehh..membebel plak dah....beriya mak aku pegang badan & kaki kucing tu..aku plak gune penyepit besi cabutkan tulang tuh....pelbagai kemahiran aku blaja dalam hidup nih....bila dah tercabut tu.sebagai tanda terima kasih kucing aku bagi sign aatogerap kat lengan aku..time kasih banyak~ banyak lah kucing.....dah macam melepaskan anjing tersepit je...sabar je lah....

No comments:

Search