Tuesday, July 19, 2011

Alahaiii Mak Cikkkk!!!

Tadi adelah sorang Makcik cleaner ni baca majalah hiburan..Dia pon jd lah ala ala  pengritik hiburan...then mak cik tu tanya plak kat aku...katanya "kenapa artis baru, perempuan melayu skrg pakaian tak beradap...perlu ke nak popular dedah sana sini....tak malu ke orang lain nampak tuuttt dia?? Macam mane la kat akhirat nanti"Seksa api neraka....~ aku pon menjawab~" no komen makcik" sebab ape aku jawab macam tu...aku rase aku nampak kawan aku kot dalam majalah yang makcik tu dok kritik....bengang je kot makcik tuh....haha...Takpe mak cik..tak usah mak cik risau itu urusan dia dengan allah swt nanti...

No comments:

Search