Monday, July 11, 2011

Muzik dihatiku

Jiwa aku memang meminati bidang muzik sejak dari kecil..cuma tak ade galakan positif dari keluarga je....kekadang jeles tgk kawan kawan yang sebaya aku yang dah pro main muzik..yang dah ade jd Cikgu muzik pon ade..tapi sedangkan aku..baru terhegeh hegeh nak blaja....so tak nak mengalah aku tetap akan belajar jugak...2 thn lps aku belajar muzik "Elektrik gitar"...so skrg ni alhamdulilah aku dah boleh main gitar.....dan sikit sikit aku dah boleh cpta lagu...cikgu aku kata aku ni bertuah..sebab baru je tahu serba sedikit bab muzik dah boleh cipta lagu...orang lain lain dh lama pon susah nak cipta...haha....tu aku tak tau...aku main taram je ape yg aku hasilkan tu best..Janji aku mencuba...baru baru ni aku tambah blaja satu lagi alat muzik..iaitu piano.....agak syahdu bile main piano ni dari gitar...so aku ingat nak ade satu keyboard piano kat rumah aku satu..baru best nak berkarya....mana tau boleh jd ala ala ana rafali ke..aizat ke kan hehehhe....

No comments:

Search