Luahan Jiwa

Pejam celik pejam celik dah 2 minggu aku kat Langkawi nih..macam macam yang berlaku dalam mase 2 minggu nih..ade yg best ade yang bosan kot...

Malam semalam aku terpilih ke final pertandingan karaoke di Langkawi....takpayah lah mention name cafe tuh...."Perasaan macam terkilan je markah macam sedih je tengok..mcm tak patut kot dapat itu je!!....macam tak tahu menilai....bukan nak harapkan kemenangan tapi tak kan itu je markah aku dapat....tak ok ke lagu semalam yang hangat & Tiada lagi?...ade jugak saingan aku yang terbaik malam tuh..tapi sorang juri ni sendiri mengaku tak suke lagu tu..siap bertengkak ngan sorang lagi juri..ape kes?Susah ok nak buat lagu Aku Scandal by Hujan tuh...dia nyanyi memang sama sedap macam noh.....juri tuh suke lagu lagu leleh je..lagu rock langsung tak ada kat hati dia......Masa persembahan aku ramai bagi sokongan siap dpt tepukkan gemuruh tapi apa dah jadi?rasa tensyen sesangat...masa nyanyi tuh by monitor amp tu aku dah dengar suara aku clear tapi amp kat juri kata "x ok"..ape nih?Nak sangat lagu jiwang leleh leleh..kalau pertandingan leleh macam ni  kat KL pon dorang suruh balik je.....takboleh blah lagi lagu pilihan sungguh terhad,kesemua lagu lagu hanya lagu lelaki aje..Kat sini tak mcm nilai..kedai CD belambak...kalau nak carik lagu fabret kat kedai memang tak kan ada..masih belum maju lagi shopping kompleks kat sini..terpaksa lah aku nyanyi lagu org lelaki nih.....Pujuk hati kata tak pelah..janji ade confident nak berhadapan dgn orang ramai kan.....sabar aje lah!!!!

Comments