Saturday, July 16, 2011

Inalilahwainalilahhirogiun

Pagi  khamis lepas..family aku dikejutkan dengan kematian
salah seorang sepupu aku..arwah mengidap kanser paru paru tahap 4...
kata family arwah..arwah terlantar kat hospital hampir sebulan....
seriously  family aku memang tak tahu langsung arwah masuk hospital...
tak ade sorang ahli keluarga & saudara-mara pon yang menyampaikan...
ade rasa macam terkilan jugak tak dapat jumpa arwah...
lagi lagi masa family aku tiba kat rumah mak arwah...
arwah dah di kapan dan disembahyang kan....
Bila pegi kubur pon tak dapat tgk pengebumian...
semuanya berlalu terlalu pantas....
paling menyedihkan..
arwah meninggalkan seorang anak perempuan berusia
setahun dan masih menyusu badan...
Ya allah..sedih sangat aku rasa...arwah mempunyai 4 orang anak..
2 lelaki dan 2 perempuan...
anak pertama,kedua dan ketiga berusia dari 14-18 tahun....yang bongsu umur setahun....
Harap roh arwah pergi dengan tenang....
Doakan sama sama untuk arwah..alfatihah!!!!

No comments: