Thursday, July 14, 2011

Home sweet home

Alhamdulilah aku dah selamat tiba dari Terminal Langkawi to Lcct sepang dan sekarang dah sampai kat rumah....tapi masa dalam flight tadi agak mengerunkan sebab aku terhidu something macam fius yang terbakar...tawakal giler aku....lagi lagi bunyi kapal terbang yang agak pelik.....paling cuak aku, bila flight aku terbang rendah berbanding biasa....haha...harap- harap janganlah terhempas.....kat fikiran aku ni dah pikir yang bukan bukan je....adoyaii jangan lah jadi pekara buruk....alhamdulilah semuanya selamat..tahniah kepada pilot tersebut "Mr Bruno" tapi bukan Bruno Mars lah hehehhe.....Airasia terbaik!!!!

No comments:

Search