Menjamu Selera Di AL KABSAH AL ARABIAH

Tengah hari tadi keluar rumah nak pegi cari kotak untuk tartlet aku kat kedai kek...tapi hampa,tak ada kotak yg sesuai dengan ape yg aku nak....so parents aku ajak pegi carik kat s`pore street kat seremban...namun hasilnya tetap sama..x jumpa..bpk aku kata tak ape lah esok kite cari kat bangi plak...then bapak aku ajak rase makanan nasi arab baru kat ampangan...sebelum ni aku penah jugak makan makanan arab ni kat sa`ba,Cyberjaya..sedap kat sane tapi nak test kat tempat baru ni...bapak aku kata restaurant tuh siap ade keluar kat paper lagi...so sedap lah kot.....we all try makan nasi KABSAH KAMBING (Nasi arab Kambing) & KABSAH AYAM (Nasi arab ayam).....tapi sejujur aku lah sebab dah rase...aku boleh katekan kat sa`ba cyberjaya more better sedap...sini boleh lah..tapi tak tau lah orang lain rase kan..kot kot lidah aku ni lain heheh...

KABSAH AYAM

Comments