Search This Blog

Wednesday, June 8, 2011

Malam tadi pegi pektis lagu lagu yg nak masuk competition kat dataran Nilai..tapi sound system mmg sakai giler..rase nak menyumpah seranah je...dah ahh berbayar...monitor utk penyanyi xde..mcm mane nak tau sama ada suara kite ok ke idak...Tapi tak baik bertengkar biarkan je..Dj tu tak nak gak ngaku yg die sebenarnya tak reti nak adjust segala kelemahan kat audio die...

No comments:

TAHUN BARU 2018

Alahamdulillah dah pun masuk tahun baru . Sambutan tahun baru kitaorang lepak di kedai mamak bersama LAN SOLO . Mamak ni memang family aku s...