Lan Solo - Berpisah Tanpa Rela

About Me

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia

STORY BLOG

Wednesday, June 8, 2011

Malam tadi pegi pektis lagu lagu yg nak masuk competition kat dataran Nilai..tapi sound system mmg sakai giler..rase nak menyumpah seranah je...dah ahh berbayar...monitor utk penyanyi xde..mcm mane nak tau sama ada suara kite ok ke idak...Tapi tak baik bertengkar biarkan je..Dj tu tak nak gak ngaku yg die sebenarnya tak reti nak adjust segala kelemahan kat audio die...

No comments:

IFTAR BERSAMA LAN SOLO

Alhamdulilah berkesempatan jugak lah nak join  majlis iftar dengan Lan Solo bersama 30 orang peminat yang bertuah .  Yang mana tak te...