Lan Solo - Berpisah Tanpa Rela

About Me

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia

STORY BLOG

Tuesday, June 14, 2011

Kat sinilah aku kenal ape itu muzik dan lagu

Tu dia..!!Sifuu aku..Haippp SiiiFuuuu!!!!

Kat sinilah aku kenal ape itu muzik dan lagu....hiburan aku semua kat sini....aku blaja part gitar lektrik..mmg terbaiklah...cikgu aku,Khalid pon sabar je ajar aku yg lambat pick up ni hehe....thanks warga Tarega :)
Sesape berminat nak blaja boleh ke sini ;D
 
TARREGA Guitar Station
NILAI
PT7463, Jalan BBN 1/1A,
Putra Point 1, Bandar Baru Nilai,
71800 Nilai, Negeri Sembilan.
Phone/Fax : +606-799 8825


Inilah hasilnya lps blaja kat tarrega..dari xreti solo..waaa da reti solo..ahakz....

No comments:

IFTAR BERSAMA LAN SOLO

Alhamdulilah berkesempatan jugak lah nak join  majlis iftar dengan Lan Solo bersama 30 orang peminat yang bertuah .  Yang mana tak te...