IKIP INTERNATIONAL COLLEGE


Kat kolej ni lah aku mulakan pengajian dlm bidang masakan (kitchen Basic)..walaupun pade asalnye aku mmg tak minat nak blaja masak memasak ni....cita cita aku dulu nak masuk kolej music..tapi parents aku tak bagi....maka,tercampak lah aku kat kolej bernama IKIP, Kolej ni terletak kat Negeri Pahang..Jauh aku terdampar....Kolej ni berdekatan dengan teluk cempedak...agak janggal pada mulanya aku tinggal kat asrama kolej nih....agak sadis...tapi lama ke lamaan semua jd okay...dlm dorm aku majoriti student dari Negeri pantai timur tuh..student dari KL,N.sembilan Dan melaka boleh kira ngan jari je...tapi aku tak lama pon blaja sini sbb hanya MLVK just 1 year only....lps tu On the job practical kat hotel near dengan rumah aku kat Nilai....walaupun hanya setahun kat sini byk pengalaman menyeronokkan tak mungkin aku lupakan sampai bila bila...aku tetap rindu masa yg lalu <3
Dari Kiri ; E-kin,Sha,E-rin,kak wani,kasmarina,po-oh,kak shima,rashda &Aku
Depan kiri; Anis,Hasanah,Miss Norul,Buyatt & zack

Comments