Anti Rody Kristal?

Heboh kes Rody, Mila Jirin, Ika Nabella, Azwan Ali, dan beberapa lagi artis Malaysia dikecam hebat oleh peminat-peminat kumpulan pop dari korea, Suju.Rody terlalu marahkan penganjur sehingga menaip Puk********* di laman twitternya.
Bila peminat suju dpt tahu ape lagi, mengamuk lah konon Rody marahkan kumpulan kegemaran mereka..
Masalah ni sebenarnye kecik je...normal lah kalau aku marah pon nak taip jugak kat twitter aku..sape yg add terasa hati tu tak yah lah nak marah marah..
Korang dah add kan bermakna korang minat jugak artis tuh..tapi bila silap sikit je mula lah lebih sudu dari kuah..
Tak tau cerita sebenar pon dok hentam hentam mcm tau plak...kena ingat lah manusia ade hati dan perasaan...
Kalau korang nak jd mcm rody mcm mana?nak pegi toilet lepas tu kena sound tak boleh masuk sbb toilet tu di khaskan untuk artis luar...
Mesti korang marahkan?lagi lagi dalam keadaan terdesak tuh..mane leh tahan tahan babe..batu karang hehehe...
Kalau aku pon leh terkeluar perkataan tidak disenangi tue...tapi habis situ je lah..ni korang siap buat komplot nak jatuh kan artis tuh lagi..bagus sangat lah Idea korang tuh..
Jatuhkan bangsa sendiri....Ini mcm pon boleh jd..satu lagi Rody dah mintak maaf pon tapi korang tak boleh terima masih ade lagi dok maki maki.....
Aku yg tak ade ape ape ni pon rase mcm keterlaluan korang ni...aku kenal rody ni....kalau die buat salah die akan mintak maaf lelagi rody ni luar rock tapi hati..haha..sentimental....
So sudah sudahlah..Aku tetap sokong artis Malaysia...sapa lagi nak sokong kan kalau yang lain sokong K-pop je.Ok stop......

Comments