Diari 2nd days in Langkawi

Hari ni hari yg kedua lah aku kat langkawi nih..agak rase bosan kot....membantu my sis kemas rumah & menceriakan rumah dia....memandangkan aku ade 2 minggu lagi kat sini so postpone kan dulu nak pegi tempat best best nih....

Untuk aktiviti arini..

Pagi Pegi pasar beli some material  untuk masak memasak..atleast leh kurangkan coasting kan!!!lepas tuh..aktiviti berehat kat rumah je...tengah hari memang panas kat sini..so memerap kat rumah more better....kat sini kepanasan tahap babun..panas seh..aku balik Nilai nanti mesti Hitam hahaha....

Petang-pada belah petang plak my sis ajak menikmati mee laksa kat tepi pantai, near airport padang mat sirat....my sis kata memang sedap makanan kat situ....hari ni diberi tangungjawab drive kete....lenguh kaki aku.....punya lama tak bawak kete hahaha....agak besar jugak area langkawi nih.....tp best lah sambil drive sambil menikmati keindahan alam......

Malam-pada belah malam pulak aku dan my sis just stay kat rumah je...aku prepared for dinner..we all just makan pengat durian cicah dengan roti dan keropok keping......sesekali mcm ni memang masyukkk..hehehe...esok my sis dah mula keje balik so tinggal seorang je lah kat rumah nih.....sambung mengemas,basuh baju dan masak.....blah tengah hari ingat nak lepak kat pantai yg hampir dengan kawasan rumah my sis ni Tanjung Rhu.....
Menikmati hidangan petang....yummy.....
Sambil makan sambil menikmati keindahan Pantai
Simple Dinner...pengat durian with bread & kerepok ikan

Comments