3rd days in Langkawi

hari ni dah masuk hari ke 3 aku kat pulau langkawi nih....dulu teruja sangat nak pegi pulau langkawi ni....tapi sekarang rase mcm tak best..ntah kenapa rase macam tuh...Tapi nasib akak aku ada. akak aku lah yang selalu bawak jalan sane sini...bestkan jugak sesekali mcm nih...mengeratkan hubungan kekeluargaan :)
--------------------
Aktiviti aku hari ni hanya di isi dengan mengemas rumah je....memandangkan akak aku keje so aku duduk rumah je lah kan......lepas akak aku balik keje,die rest dlm 2jam dan bawak aku lepak studio muzik kat sekolah dia....aku jamming lagu engkau pergi dengan akak aku....akak aku kata nak tolong siapkan lagu ciptaan aku tuh.....siap test lagi guna piano...sedapnye lagu aku dimainkan gune piano...menusuk jiwa kawan akak aku kata...haha....semua orang kagum aku boleh mencipta lagu nih..sememangnya aku pon kagum..tak sangka aku boleh cipta lagu.....
--------------------
lepas lepak...akak aku ajak pegi minum dan bersantai kat kompleks pekan rabu,Langkawi...best besr der...restaurant ala ala atas air lah..syokk..giler....nampak kapal kapal layar melambai lambai dilambung ombak....suasana ni tak kan dapat lupa kot..memang best...
--------------------
On the way nak balik akak aku ajak pegi beli cerek baru dia...(hahah...cerek lama dah terbakar...)heheh....kami beli kat haji ismail group....(tpt jual pinggan mangkuk yg agak fames....siap beli sikit coklat utk pemanis mulut kat rumah....dan sempat jugak lagi singgah booking tiket filem Transformer kat megaplex langkawi parade....
--------------------
sampai rumah je..mandi siap siap for solat lepastu tugas aku prepare makan malam lah..hehe..chef aimi kan...lalalal....akak aku kata.."binasa badan duduk ngan aku nih" dari badan kecik jd tong dram haha.....so mcm biasa ade gambar kat bawah ni...


jamming section with my sista
Drink with my sista =)



Comments