28 aug 2009

hari ni dari pagi sampai tengah hari aku x buat ape pon..tido jer kot hahaha.....almaklum lah puasa kan...hehehe...so dlm pukul 4 ke pukul 5 ptg aku siap2 nak pegi kelas gitar aku...on the way nak gi gosok baju...tipun plak berdering...no x dikenali...bila angkat je rupa nye abg jebat...hehehe...thanks erk bang story/explain pasal icon....& thanks a lots gak sudi baca cerpen merapu saya tue hehhehe......lps habis berbual aku pon get ready gi siap2....mak aku hantar pegi kelas tu dlm kul 5.45pm......aku sampai sana dlm kul 5.55pm..dekat je tpt aku blaja ngan Rumah... Aku nyer kelas start kul 6pm till 6.30pm.....Hari ni aku blaja how come nak carik kord2 lagu...hah!!..tu yg best tue....lelagi cikgu encem beb!!heheh..gurau jerk.....cikgu aku ni yg buat arragement lagu yuna & kump estrella.....En khalid name nyer....dia asal shah alam..dia dak kelulusan muzik UITM..x sure diploma or degree...umur dia 25 thn..aku rase bujang ag kot hahahah...best blaja ngan dia ni sbb aku cepat tangkap...kalau cikgu gitar clasikal aku dulu tu....x masuk arr...hehehe......so aku citer sampai sini jer..sbb nak berbuka dah ni..mak pon dah panggil tue....tatatata...!!!!!

Comments