RAYA RAYA RAYA

Masih beraya? Mestilah ... 
mood raya still onn ..
Maceh puan mem besar 
kak "Sheila" dan big bos "Lan solo" 
Jemput untuk makan makan raya kawan kawan ...
terharu pulak aku dalam kategori "Kawan Kawan" diorang tuh ...
hehehe 

Aku ni bukan selalu pergi majlis2 macam ni ..
almaklum lah orang kampung jek .
hahaha.
Sound makan makan tu macam kecik je .
tapi hahh kau!!! siap khemah bagai ..
lagi segan nak jejak kaki kat rumah artis ni haha .

Ramai jugak jemputan dorang ...
termasuk beberapa orang artis yang datang.
Katanya bukan open house tapi lebih
 kepada MAKAN MAKAN KAWAN KAWAN bukan MAKAN KAWAN yea .. 
hahaha

Terima kasih banyak banyak atas jemputan ..
nahh aku sajikan sikit gambar suasana kat sana ...



Hahhh ..nyempat jugak tuh ha..

Taman tasik sekitar rumah Lan solo dan isteri

Terima kasih anor dan kamal
 tumpangkan aku dari nilai ke puchong...
puchong ke Nilai

Lawa siot syura ni ....KAMI SEBAYA

Okey tudung purple ni Asmidar ...lawa kan ..
dia tak single ..dia dah berpunya ...hahaha..saje nak bgtau tu je ...
cantik dia ... aku saje possing dengan orang yg cantik ..
baru dapat aura cantik tu 


Comments