Wednesday, November 5, 2014

Kembalikan Semula-Ewalaf2014 (Lirik & Chord Gitar)


Sedap Oiii lagu ni...Aku siap jadikan Background muzik utk blog aku lagi..fefeelingkan lagu ni?Lagu Ciptaan DjFuzz rasa yg kump Fabulous cat tu kot...Aku dapat aje lagu ni...Masuk bilik set up gitar...Aku pun merajinkan diri..cari satu-satu kord lagu ni...Mungkin ada kesilapan kord jugak...Korang kalau yg terer tu pandai2 lah ubah...hahaha....Aku amatur lgi bab muzik..ini aje yg aku mampu...Spe nak jamming lagu ni..Nahh Amik lah Kord ni hehe....Tapi nak copy paste tak boleh kan?Aku dah lock hehe...Korang jgn MALAS nak salin okey!! sebab aku dah rajin carikan Kord....

#AfundiEwal #Afundi20Ewal #EwalAF2014 #Ewal #AkademiFantasia2014#AkademiFantasia #AF2014 #EwalSuperfriends #PeaceOneLove 


KEMBALIKAN SEMULA-EWALAF2014

Intro
Am G

Am         Em          F
Kau Adalah Cinta Terakhir
F              Dm
Dalam Hidupku
Em   Am                Em
Kau Tutup Semua Pintu
F              Dm          Em
Cinta…Buat diriku…
                   F         G     Em
Masihkah Bisa…Ooooo
                G
Kukatakan Padamu…

c/o

C               
Maafkanlah….
C             E              Am
Maafkanlah Aku Yang Berdosa
Gm               C       F
Kembalilah sayang aku merana
Em          Am   Em    Dm       G 
Cukup sudah cukup sudah..aaaa
Am
Oooo mmmm
G          Am               G
Sakitnyaaaa jiwa..ohh ohh ohhhh

A Am

Am         Em
Kau musnahkan semua
F              D    Dm      F
Cerita cintaku denganmu
Am         G             Em  F
Kau pergi tinggalkan aku jaaaaa…uuuh
G
Sendiri
Dm         C
Jatuh aku tanpamu
Em       D      A     F               C
Hilang semua… harapan dan impianku



C
Maafkanlah….
F              C      E     Dm     Am
Maafkanlah Aku Yang Berdosa
Gm               C       F
Kembalilah sayang aku merana
G             Am  
Cukup sudah
Dm
Ohh Ohh oh…
G
Ohh oooo

C
mengertilah,
C         E              Am
Ku ingin kau mengerti sayangku…
Gm  C    F
Ku mohon kembalikan semua
          E
Rasa cinta kita
D       Dm        G            Am
Yang dulu semula…semula
G             Am
Kembali semula
G
semua





No comments:

Search