Friday, September 9, 2011

Bulan lepas punya cerita...waa baru nak update

Balik melalak kat kl aritu..Aku jumpa sorang Mak Cik ni...kire Mak Cik ni kenalan aku lah....dia sian tgk aku jalan kaki sorang & Puasa pulak lagi  nak pegi Lrt Ampang...so dia tumpangkan..dalam kereta tu ada anak dia...umur dalam 16 tahun...budak Perempuan....Beriaya dia nak pasang cd lagu ...aku tak kisah lagu tamil pon aku terima.....sekali 1st lagu dia play dan dia kata suka sangat  lagu Rania....Mati- mati aku ingat lagu Mat Saleh....lepas tu bila amati betul betul suara penyanyi tu..amat amat aku kenali....beriaya thay gurl bercerita kat aku yg dia jumpa that`s artis....sape lagi kalau tak IQWAL....Mak dia siap bagi tahu kat dinding bilik & kat laptop semua ada gambar iqwal tuh..perhh dasyat....!!! sekali budak tu ckp kat aku..."akak mesti tak pernah jumpe iwal kan?dia hensem..cute..pandai nyanyi...menari., kalau akak nak jumpa..dia boleh bwk kan..& blaaa...blaaaa blaaa".then aku jwb....no thanks...(Ehh...mcm xpatut je aku jwb mcm tu kan?) then budak tu mcm diam je....nak ambil hati dia, aku tetiba lak kata lagu D-D-Dance tu best jugak kan?....haha terperanjat budak tuh...boleh pulak aku hafal tajuk lagu artis dia tuh..ayooo...dia tanya itu ini mana aku tahu lagu tu..aku kata..aku tengok kat internet..hehehe...budak tu peminat setia IQWAL lah kot..yerlah budak budak kan....nampak hensem je nak ajak kaple....macam aku zaman nak jd dewasa dulu....sampai sekarang ni budak tu tak tahu aku kenal ngan IQWAL tu...lepas mak dia hantar kat lrt ..dia bg aku cd lagu tu suruh dengar...dia kata dia ada satu lagi lagu tu kat rumah....so ambil lah...tapi cd tu lenyap pada raya yg ke 2 lepas...aku letak kat atas meja...lenyap tak ada sapa yang tahu..tanya mak aku..dia tak ambil...Ayah aku pon tak...& adik beradik aku pon tak..hahaha...aku rasa dah jadi hak milik orang lain...tapi nasib baik aku dah format semua lagu tuh masuk kat pendrive....bleh dengar kat lappy & kete nanti ;D
Psssttttt!!!aku suka lagu Rania...English Version.....

No comments:

Search